
Serwisy społecznościowe
Jednym z najlepszych sposobów dotarcia do dużej grupy potencjalnych klientów są media społecznościowe. Można to zrobić na kilka sposobów, ale najpopularniejszym sposobem są reklamy na Facebooku. Facebook może być używany jako świetne narzędzie marketingowe dla Twojej firmy i istnieje kilka różnych sposobów wykorzystania tego medium. Reklama na Facebooku To najczęstszy i najłatwiejszy sposób, aby Twoja firma została zauważona! Reklamy na Facebooku umożliwiają przesłanie określonej reklamy, w tym tekstu i obrazów. Może to być świetne, aby Twoja nazwa firmy pojawiła się w świecie zawodowym, a nawet lokalnym. Inne serwisy społecznościowe które mogą tobie pomóc w rozwoju firmy to Twitter i Tumblr.
Reklama kontekstowa Google Ads
Google Ads ma na celu pomóc marketerom znaleźć klientów, wyświetlając im odpowiednie reklamy we właściwym czasie. Google łączy swoje doświadczenie w wyszukiwaniu, reklamach wideo i reklamach displayowych z wiedzą o zainteresowaniach każdego użytkownika, aby dostarczać trafne reklamy, które pokazują użytkownikom to, czego chcą i kiedy tego chcą. Dlaczego firmy płacą za reklamę w wyszukiwarce, takiej jak Google Adwords? Robią to aby wyświetlać swoje reklamy odpowiednim użytkownikom i przyciągać ruch na swoje strony internetowe.
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google
Pozycje na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki Google na dane zapytanie jest najlepszym sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów. Ruch z wyszukiwarki Google jest bardzo wartościowym ruchem. Dlaczego tak jest? Ponieważ na strony znajdujące się w wynikach wyszukiwarki na dane słowo kluczowe lub frazę wchodzą ludzie którzy właśnie wpisali dane słowo lub frazę, co oznacza że są tym słowem lub fraza zainteresowani, na przykład kupnem danego towaru. A jeżeli jest to słowo lub fraza związana z twoja ofertą, na przykład “nowoczesne meble biurowe“ i twoja strona jest na pierwszej stronie wyników i taka osoba wejdzie na twoja witrynę, to mamy duże prawdopodobieństwo zakupu.
Pozycję strony w wyszukiwarce Google określa jej pozycja, która jest obliczana na podstawie wielu czynników.
Algorytm rankingowy Google uwzględnia wiele czynników, aby określić pozycję strony w wyszukiwarce. Czynniki te obejmują:
– Liczba i jakość linków do tej strony z innych witryn w sieci.
– Liczba i jakość linków do tej strony z innych stron w Twojej witrynie.
– Świeżość lub wiek tej strony.
– Trafność lub ważność tej strony dla danego zapytania wyszukiwania.
– Lokalizacja lub region geograficzny, z którego ktoś wchodzi na Twoją witrynę (określony na podstawie jego adresu IP).
Jeśli masz firmową stronę internetową, na której znajdują się wszystkie informacje o Twojej firmie i jej produktach, ważne jest, byś zadbał o kilka kwestii, aby wyprzedzić konkurencję w wyszukiwarce Google. Oto te kwestie:
- optymalizacja treści pod kątem fraz/frazy odpowiadającej twojej ofercie,
- zdobywanie linków dofollow do twojej strony z wartościowych witryn, najlepiej ze stron powiązanych tematycznie z frazami na jakie starasz się wypozycjonować stronę internetową.
- zapewnienie prawidłowego wyświetlania się i funkcjonowania strony zarówno na monitorach laptopów jak i urządzeń mobilnych.